logo
Nákupný košík

LaVida Trade s.r.o.
E-shop
+
+
Facebook
RÝCHLY KONTAKT:
0903 790 665
info@obchod-oblecenie.sk





Máme pre Vás užitočnú pomôcku - zoznam "Zoznam želaní". Tam si môžete uložiť produkty, ktoré sa Vám páčia. Zoznam môžete poslať svojim priateľom alebo rodine ako tip, čo by Vám mohli darovať. Zoznam želaní je k dispozícii registrovaným zákazníkom. 

 

Ak chcete vedieť, v akých farbách je daný model k dispozícii, zadajte do vyhľadávacieho políčka produktové číslo bez posledného písmena (označuje farbu). 

REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU V SKRATKE

 

Vrátenie alebo výmena tovaru jednoducho a bez problémov

V prípade, že Vám objednaný model nesadne veľkosťou alebo sa Vám nepáči farba, kvalita alebo čokoľvek iné, pošlite nám ho do 14 dní späť. Tovar neposielajte v žiadnom prípade ako dobierku. Na priloženú faktúru alebo jej kópiu napíšte svoje želanie (vrátenie alebo výmena) a v prípade vracania tovaru aj číslo bankového účtu, na ktorý Vám máme poslať peniaze. Prípadne môžete vyplniť formulár „Odstúpenie od zmluvy“ a priložiť ho k vrátenému tovaru.

Najlepšie, ak pri otváraní balíčka nezničíte obalový materiál (obálku alebo kartónovú krabicu), aby ste ho mohli prípadne použiť pri zasielaní tovaru späť. Balíček pošlite doporučene ako listovú zásielku (do 2 kg a súčtu veľkosti strán krabice do 90 cm je to podľa pravidiel pošty listová zásielka). Musí Vám zostať potvrdenie pošty o odoslaní (podací lístok) pre prípad, že by sa zásielka cestou stratila.

V prípade výmeny je dobré, ak nám hneď oznámite mailom, aký model alebo veľkosť potrebujete na výmenu, aby sme Vám ho mohli rezervovať. 

Prosíme posielať iba nepoužitý, nepoškodený, čistý tovar s pôvodnými visačkami a štítkami, v pôvodnom igelitovom obale, aby bol vhodný na ďalší predaj a my sme Vám mohli vrátiť plnú hodnotu. Ako zákazník máte  podľa zákona povinnosť správať sa k tovaru, ktorý chcete vrátiť, s náležitou starostlivosťou, tak, aby zostal predajný. Peniaze Vám vrátime najneskôr do týždňa. 

Od zmluvy nie je možné odstúpiť v týchto prípadoch:

  • tovar je poškodený a teda nepredajný
  • tovar textilného charakteru vykazuje známky používania a nie je v originálnom neporušenom obale
  • tovar nie je kompletný

Reklamáciu Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  • tovar je poškodený / zásahy do štruktúry výrobku /
  • údržba tovaru v rozpore s návodom
  • poškodenie vzniknuté nešetrným zaobchádzaním
  • bežné opotrebovanie výrobku

 

 



Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM